امروزه موفقيت رقابتي بلندمدت يك شركت به آن بستگي دارد
توانايي ايجاد يك مدل كسب و كار نوآورانه اروپايي ها خيلي كم هستند
شركت ها – نمونه هاي برجسته نستله و هيلتي هستند (هيلتي يك كالاي ساختماني است
سازنده واقع در ليختن اشتاين كه در ميان ساير نوآوري ها، مديريت مي كند
براي پياده سازي يك سيستم مديريت ناوگان براي ابزار) - كه در واقع دارند
موفق به انجام اين كار با موفقيت شد. بيشتر الگوها در سيليكون ولي و بزرگ رشد مي كنند
نام هايي مانند گوگل، اپل و Salesforce به ذهن مي رسد. بنابراين، سوزاندن
سوال اين است: چگونه شركت من مي تواند يك تغيير دهنده بازي شود؟ چگونه مي تواند
الگويي براي صنعت خود شود؟ در يك كلام چگونه تبديل به يك تجارت شوم
مبتكر مدل؟
براي يكبار هم شده اين ويلا هاي رامسر را اجاره كنيد تا در ذهنتان ماندگار شوند
اگر ده سال پيش كسي از شما ميپرسيد كه آيا فكر ميكرديد مشتريان ميشوند؟
مايل به خريد كپسول قهوه نسپرسو از نستله به قيمت هر كيلوگرم 80 يورو است
يا اينكه آيا بيش از ده درصد از جمعيت جهان به ميل خود اين كار را انجام مي دهند
جزئيات زندگي خصوصي آنها در يك انجمن آنلاين كه ميليون ها نفر از آن بازديد كرده اند در دسترس است
مردم هر روز، مانند مورد فيس بوك، احتمالاً فكر مي كرديد
سوال كننده ديوانه بود يا به چشم انداز رايگان اعتقاد داشتيد
تماس هاي تلفني در هر نقطه از جهان يا پروازهايي كه بيش از چند يورو هزينه ندارند،
پوند يا دلار؟ كمتر از دو دهه پيش، چه كسي مي توانست اين را تصور كند
الگوريتم جستجوي توسعه يافته توسط استارت آپي به نام گوگل در سال 1998 مي تواند به ارمغان بياورد
پول نقدي بيشتر از آنچه توسط شركت هاي چندمليتي بزرگي مانند دايملر يا جنرال به دست مي آمد
الكتريك با تمام محصولات، مهندسان، زيرمجموعه هاي جهاني و نام هاي تجاري خود؟
پديده اي كه باعث اين تحولات شده است را مي توان يافت
تقريبا در هر صنعتي و آن پديده، البته، مدل كسب و كار است
نوآوري. به ندرت چيزي چنين فشفشه قدرتمندي را زير «كسب و كار» قرار داده است
طبق معمول، به عنوان نوآوري در مدل كسب و كار، و هيچ موضوع ديگري به آن توجه نكرده است
صفحات اول مطبوعات تجاري به همان اندازه. اما در مورد چيست
نوآوري مدل كسب و كار كه آن را تا اين حد تأثيرگذار مي كند؟
نوآوري هميشه عاملي ابزاري در محرك رشد بوده است
رقابت در كسب و كار در گذشته، يك راه حل فن آوري برجسته
يا معرفي يك محصول استثنايي براي موفقيت كافي بود. اين
با اين وجود، بسياري از شركتهاي باهوش مهندسي به «مهندسي شاد» علاقه نشان دادند.
براي توليد و عرضه انبوهي از محصولات با پيشرو
قابليت ها اما امروزه در بيشتر صنايع ديگر تمركز روي آن كافي نيست
بازدید: